Vähän aikaa sitten oli tässä foorumissa myynti-ilmoitus meidän Avensiksesta. Avensis löysi uuden kodin ja tilalle tuli uusi nelipyöräinen, Honda CR-V.
Kuva ei autoa imartele, eikä se luonnossakaan mikään ihmeellinen, mutta loistava auto. Nyt ei puskurit hajoa pikku lumitöyssyistä, pehmeällä alustalla pääsee nelivedolla liikkeelle ja kulutuskin kohtuullisempi, kun on kerta diesel. Minullehan tulee normityöpäivässä ajoa vähintään 50 km, eli vuodessa n. 11 000 km. Siihen päälle vielä muut matkat, eli treenit, lomat ja kauppareissut, niin kyllähän noita kertyy.
Honda on manuaali kuudella vaihteella. Lähtee ihan kivasti 340 väännöllä, kun polkasee kaasua. litroja 2.2 ja heppoja 150. Lisävarusteina loistava vakionopeudensäädin, navigaattori, peruutuskamera ja parkkitutkat eteen ja taakse.
Penkeissä on mukava istua ja ajaessa on kivast korkeammalla kuin tavallisella henkilöautolla. Pienenä miinuksena isossa autossa on, että sillä ajaisi mielummin vähän lujempaa, kun pienet nopeudet tuntuu matelulta. :)
Kuva ei autoa imartele, eikä se luonnossakaan mikään ihmeellinen, mutta loistava auto. Nyt ei puskurit hajoa pikku lumitöyssyistä, pehmeällä alustalla pääsee nelivedolla liikkeelle ja kulutuskin kohtuullisempi, kun on kerta diesel. Minullehan tulee normityöpäivässä ajoa vähintään 50 km, eli vuodessa n. 11 000 km. Siihen päälle vielä muut matkat, eli treenit, lomat ja kauppareissut, niin kyllähän noita kertyy.
Honda on manuaali kuudella vaihteella. Lähtee ihan kivasti 340 väännöllä, kun polkasee kaasua. litroja 2.2 ja heppoja 150. Lisävarusteina loistava vakionopeudensäädin, navigaattori, peruutuskamera ja parkkitutkat eteen ja taakse.
Penkeissä on mukava istua ja ajaessa on kivast korkeammalla kuin tavallisella henkilöautolla. Pienenä miinuksena isossa autossa on, että sillä ajaisi mielummin vähän lujempaa, kun pienet nopeudet tuntuu matelulta. :)
Kommentit
Lähetä kommentti
Kiitos kommentista! Kaikki kommentit ovat tervetulleita!
Thanks for the comment! All the comments are wellcome!