perjantaina, huhtikuuta 23, 2010

Kiitos, iso Kiitos

Palvelu on taas pelannut loistavasti, kun on vaan osannut käyttää niitä. Tai ainakin useammassa kohteessa, valitettavasti ei kuitenkaan joka paikassa. Ensin hyvät palautteet.

Minulta hajosi viime kesänä fullface-kypärän lippa. Rikoin sen lopullisesti Åressa. Laitoin maahantuojalle meiliä, että mistä saisi uuden lipan. Ensin meili meni moottoripyöräkypäriä maahantuovalle yritykselle, mutta he ystävällisesti kertoivat minulle pyöräilykypäriä maahantuovan yrityksen yhteystiedot. Ensin CycleEuropelta soitettiin minulle ja varmistettiin millaisesta kypärästä on kyse, jotta he voisivat alkaa metsästää varaosia. Sitten kyseltiin kypäräni väriä ja tänään vihdoin sain lipan. Kävin hakemassa sen heidän tomistoltaan, ei maksanut mitään ja sain lisäksi mukaan T-paidan.

Eilen käväsin Arabianrannassa hakemassa Iittalan ja Arabian tuotteita. Samalla otin mukaan Hackmanin pannujen ison lasikannen, jonka otin meni kerran poikki. Kansi putosi samalla kivilattialle, mutta lasiosa ei mennyt rikki. Siis sinänsä kansi oli yhä kayttökelpoinen, mutta sitä ei voinut nostaa mitenkään kuumentumisen jälkeen. Myymälässä rikkinäinen kansi meni reklamaationa ja sain ilmaiseksi uuden kannen tilalle.

Ihmeteltiin, kun kaksi viikkoa sitten Ruotsista lähetettyä pakettia ei kuulunut. Postin tietojen mukaan paketti oli mennyt väärään jakelupisteeseen, josta se oli lähetetty edelleen. Tämän jälkeen ei merkintöjä ollut. Aamulla soittelin Postin asiakaspalveluun, he lupasivat palata asiaan. Koska soittoa ei kuulunut, menin meidän omaan postiin. Siellä luvattiin selvittää missä paketti luuraa. Niinpä minulle soitettiin omasta postistamme, että paketti on yhä väärässä jakelupisteessä ja se on nyt tilattu meidän omaan postiin. Kysyin, että onko minun mahdollista hakea paketti sieltä toisesta pisteestä. Postivirkailija lupasi soittaa sinne vielä kerran ja ilmoittaa, että tulen sen vielä tänään hakemaan. Niinpä paketti päätyi jo tänään meille kotiin.

Viimeisin ja huonoin palaute menee Saunalahdelle. Kyselin vuosi sitten keväällä miten liittymä suljetaan. Laitoin viestiä Saunalahden Oma-palvelun kautta. Silloin viestistä tuli ilmoitus sähköpostiini, että se on vastaanotettu. Myös vastaus tuli sähköpostiini, että ilmoitan vain asiakaspalveluun tai Oma-palvelun kautta, kun haluan palvelun lopettaa. Kun sitten irtisanoin liittymäni alkusyksystä, en saanut mitään vastausta ja kuvittelin asian olevan okei. Vaihdoin uuteen liittymään ja olin tyytyväinen. Huomasin nyt, että minua laskutetaan yhä liittymästä. Soitin asiakaspalveluun, jossa kerrottiin, että minulle on lähetetty Oma-palveluun viesti, jossa on kysytty varmennusta irtisanomiselle. Ikinä en tuota viestiä ole saanut, koska en ole viimeisen viestini jälkeen katsonut palvelua ja viesti ei tullut ollenkaan sähköpostiini. Nyt liittymä on vihdoin suljettu, mutta haluan kyllä rahani takaisin harhaanjohtavasta tiedottamisesta irtisanomisen suhteen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! Kaikki kommentit ovat tervetulleita!
Thanks for the comment! All the comments are wellcome!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...