maanantaina, syyskuuta 26, 2011

Musaa

Olen taas aktivoinut Spotifyn käytössä, kun olen puuhaillut kotona kaikennäköistä. Intouduin ottamaan Spotifyn Premium version ja saan siten kuunneltua musiikkia myös matkoilla ja töissä iPadillä. Ennen kuuntelin automatkat radiota, mutta bussissa ei radiota sitä kuule.

Olen lataillut mm. seuraavia artisteja ja bändejä:
Kuva
Nuo ovat tulleet mieleen, kun olen Spotifya selaillut. Kummasti tuntuu pää tyhjenevän, kun yritän  miettiä hyvää musaa. Listaa voisi pidentää huimasti, sillä musiikkimakuni on melko kaikkiruokainen. Tällä hetkellä listalta löytyy paljon naisartisteja ja suomalaista musaa.

Löytyykö listasta sinun suosikkejasi? Tai osaatko suositella minulle uutta musaa?

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! Kaikki kommentit ovat tervetulleita!
Thanks for the comment! All the comments are wellcome!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...