Siirry pääsisältöön

Poskiontelotulehdus

Taas sama juttu. Viimeksi näin kävi lähes tasan puoli vuotta sitten. Tulehdus on bakteeriperäinen ja lähtee antibiooteilla kolmen päivän kuurilla. Sitä vaan mietin, että mistä tuo on tullut ja Wikipedia kertoo ehkä puolitotuutta. Wapun päivän pöly ja tupakan savu ilmeisesti...

Eipä tässä elämässä olekaan tullut juuri sairasteltua ja sinänsä tämä tuli ihan kohtuulliseen paikkaan, koska olen ollut aika rikki kaikesta stressistä. Kroppa ei muutu, vaikka tekee mitä ja töissä on aikalailla hommia. Nyt saa levätä ihan lääkärin määräyksestä!

Kommentit

  1. Anonyymi6/5/09 13:37

    Mikä Vapun päivän röökinsavu? Koko päivähän oltiin ulkona. MinkkiP

    VastaaPoista
  2. Ehkä enemminkin se hiekkapöly kuin röökinsavu, vaikka istuinkin torstaina siellä tupakakopissa jonkin aikaa...

    VastaaPoista
  3. Anonyymi6/5/09 16:04

    Siellä röökipartsilla olikin kylmä! MinkkiP

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! Kaikki kommentit ovat tervetulleita!
Thanks for the comment! All the comments are wellcome!